השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בתכנון הקמת במות לאירועים, הבמה צריכה למשוך את תשומת הלב

    אם האירוע שלכם כולל מצגת או פרפורמרים, הבמה צריכה להיות מוקד האולם או גן האירועים. מסיבה זו, שירות הקמת במות לאירועים מתמקד בחזית החדר או הגן, או בכל מיקום אחר שנמצא שהוא הטוב ביותר, כדי שאנשים יוכלו ליהנות בנוחות מהאקשן, מבלי שהאירוע יהיה מוגזם.

    חברת ולדי הפקות אירועים מתמחה בבניית קונספט ייחודי לאירועים בהתאמה אישית ובהתאמה לחלל שעומד לרשותכם, עם תוצאות שגורמות לאורחים שלכם לדבר על האירוע עוד זמן רב לאחר שהוא מסתיים.

    מרכזי הפעילות האחרים, כמו השולחנות באולם או בגן האירועים או הבר יכולים להיות ממוקמים בצדי האולם או מאחורי הקהל, כך ששום דבר לא יסיח את הדעת (או יגרע מתשומת הלב) ברגע שהמופע מתחיל.

    שירות הקמת במות לאירועים כולל גם את עיצוב צידי הבמה באביזרים תגרום לבמה להיראות גדולה יותר, במידת הצורך, וגם תמשוך את עין הקהל לכיוון המרכז.

    השיקולים החשובים ביותר הם האביזרים על הבמה

    ציוד סאונד, תאורה ו/או אפקטים מיוחדים הם קריטיים להפקה, והכל צריך להילקח בחשבון, בין אם על הבמה, מאחוריה או מרחוק ברחבי החדר. גובה התקרה יכול להיות מאתגר אם האירוע נערך בבית מלון או במרכז כנסים.

    בתכנון הקמת במות לאירועים נורות LED מעל או בצידי הבמה יעילות ביותר מכיוון שהן זמינות במגוון צבעים ועוצמות תאורה ויש להן את היתרון הנוסף של צריכת חשמל מופחתת, מה שנחשב לשיקול חשוב אצל חלק ממארגני האירועים.

    טיפ חשוב רגע לפני הסוף

    בארגון אירועים, חשוב לזכור לאפשר מספיק זמן לתכנון הקמת במות לאירועים כך שהפעילות על הבמה תתנהל היטב, גם אם תצטרך לשלם עבור שעות או ימים נוספים של השכרת האולם או גן האירועים. האירוע צריך להתנהל ללא רבב, והנטייה הישראלית להאמין שהכל יהיה צריכה להתחלף בבדיקה כפולה של כל פרט טכני בעריכת האירוע.

    חברת ולדי הפקות אירועים מעסיקה צוות צעיר ודינמי שילווה אתכם משלב תכנון האירוע ועד סופו, כרך שהשירות יאפשר לכם לערוך את האירוע שייחשב להצגה הכי טובה בעיר, או לפחות על הבמה, בתקציב שעומד לרשותכם.

     

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם




        חברת פרסום דיגיטלי
        פתח צ'אט!
        1
        💬 שלחו ווצאפ!
        Scan the code
        שלום,
        כאן ולדי הפקות ואירועים!
        איך אפשר לעזור?