השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    שיקולי הגודל והמקום בבחירת אפשרויות השכרת בר לאירועים

    בחירה נכונה של השכרת בר לאירועים ועיצוב מוקפד של הבר, משדרגת את אווירת האירוע וגורמת למשתתפים ליהנות מהאירוע. בר פתוח הוא אחד האזורים הפופולריים ביותר במהלך אירוע והוא בדרך כלל התחנה הראשונה עבור המשתתפים באירוע. יש להכיר בחשיבות גודל הבר, מיקום הבר וכמה אורחים יגיעו לאירוע.

    הצוות הצעיר והדינאמי של חברת ולדי הפקות אירועים יסייע לכם לבחור את הבר הנכון שישדרג את אווירת האירוע שלכם.

    גודל ומקום יכולים לפעמים להיות מוגבלים במקום אירוע. היבט אחד הוא לקבוע את הגדרת הבר. בבחירת אפשרויות השכרת בר לאירועים, חשוב להבין שבר קטן אידיאלי להגשת בירות ויין. בר מלא יכול לדרוש עוד אלמנטים שצריך לקחת בחשבון כמו כלי זכוכית, בקבוקי משקאות חריפים, מיצים, משקאות מוגזים ומשקאות פירות.

    בר גדול מדי עשוי שלא להתאים לאולם או לגן האירועים, וחשוב לזכור גם מפיות, קשיות ותפאורה לכל בר שיש לכם. לאחר קביעת גודל השכרת בר לאירועים, יש לקחת בחשבון את מיקום הבר. התחשבות בכמות האורחים תשלים את המיקום והזרימה של האירוע. אם בר ממוקם ליד כניסה זה יגביל את זרימת האירועים ויעצור את אזור הכניסה.

    הבר צריך להוות את מוקד האירוע

    מומלץ למקם את הבר בצורה אסטרטגית בחלל האירוע שימשוך את האורחים לאזור זה לצורך זרימת אורחים נכונה. בשאיפה לתנועת אורחים ללא מאמץ, ניתן לשלב יותר מבר אחד בעיצוב האירוע שלך. זה יאפשר פחות עומס בחלל אחד.

    חביות יין

    בין אם אתם משלבים חבית יין עם שולחן העוגה שלכם או שבחרתם אפשרות השכרת בר לאירועים עם מלצרים שמגישים יינות לשולחנות, בחירת חבית יין כפולה או משולשת תעניק לאירוע שלכם את האלגנטיות הכפרית הדרושה לו.

    בשורה התחתונה, המומחים בתאום יידעו להתאים את הבר הנכון לאירוע שלכם

    לחברת ולאדי הפקות אירועים יש ותק של שנים רבות בתחום ואנחנו מציעים מגוון אפשרויות של השכרת בר לאירועים בסגנונות מיוחדים לקידום האירוע הבא שלכם. מחביות היין הכפריות שלנו ועד לבר המונטגומרי האלגנטי שלנו, יש בר שמתאים לכל גודל או סוג של אירוע.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      שירותים נוספים

      השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם




        חברת פרסום דיגיטלי
        פתח צ'אט!
        1
        💬 שלחו ווצאפ!
        Scan the code
        שלום,
        כאן ולדי הפקות ואירועים!
        איך אפשר לעזור?