השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    בחירת גדלים מתאימים באפשרויות שונות של השכרת במות

    מגוון רחב של השכרת במות

    כשזה מגיע לשירותי השכרת במות, חברת ולדי הפקות אירועים מציעה מגוון אפשרויות במה פנימית וחיצונית. הבמות שלנו זמינות בגדלים וגבהים שונים, כולל מדרגות במה, אפשרויות מעקף לבמה, מערכות סאונד ותאורה דקורטיבית כחבילה שלמה של השכרת ציוד לאירועים.

    הטעויות היקרות ביותר שמארגני אירועים עשויים לבצע היא בחירת אפשרויות של השכרת במות בגדלים הלא מתאימים לאירועים. מצב זה מתרחש בעיקר כאשר התכנון והתיאום עם חברת השכרת הציוד לקויה.

    מומלץ לבחור חברה שמציעה שירותי השכרת במות שמספקת לכם הצעות שתואמות את גודל הבמה הנכון בהתאם לצרכים ולמטרת האירוע שלכם. ניתן לתאם עם הספק מבעוד מועד כדי להימנע מבעיות חמורות שעלולות להתעורר ביום האירוע.

    שירותי הובלה והתקנה

    למרות ששירותי הובלה והתקנה נכללים בדרך כלל בחבילת השכרת במות, עדיין מומלץ לוודא אם שירותים אלו כלולים בהסכם השכרת הציוד שלכם, ולהבין את תוספות המחירים הנדרשות לשירותי הקמת הבמה והובלת הציוד.

    לשיקולים אלו יש חשיבות מכרעת מכיוון שהובלת הבמה והציוד מצריכה רכב מתאים, בעוד שעבודת ההתקנה דורשת עזרה של צוות מיומן. לנוחיותכם, עדיף למצוא ספק שיוכל לדאוג לאספקה והתקנת הבמה והציוד, כולל רכיבים נוספים הדרושים לאירוע שלכם.

    מדיניות נזקים

    זהו צעד חכם לדון במדיניות הנזקים של הספק לפני בחירת שירותי השכרת במות, כדי להתגונן במקרה של נזקים על הבמה שלו, או פגיעה בציוד במהלך האירוע. בעת עריכת הסכם הליסינג, חשוב להסכים מדיניות הנזקים. חלק זה קשור בדרך כלל לביטוח אירועים, מה שמוביל אותנו לשיקול הבא.

    ביטוח אירועים

    חשוב לוודא שהאירוע יתנהל בצורה חלקה ובמקרה של אירועים מצערים, להקפיד על ביטוח מתאים. כיסוי ביטוחי לאירוע הוא משהו שחשוב לקחת בחשבון, ולוודא שהפוליסה כוללת ביטוח אחריות כללית מסחרית לפני התקנת ציוד כלשהו באירוע שלכם.

    זה הזמן לבחור את הבמה המתאימה לכם

    לצד אפשרויות השכרת במות, אתם מוזמנים לבחור בחברת ולדי הפקות אירועים מגוון שולחנות, כיסאות וכל הציוד שאתם צריכים לאירוע שלכם, בהתאמה אישית. הצוות הצעיר והדינאמי שלנו יתאים לכם את הציוד הדרוש להצלחת האירוע שלכם.

     

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם




        חברת פרסום דיגיטלי
        פתח צ'אט!
        1
        💬 שלחו ווצאפ!
        Scan the code
        שלום,
        כאן ולדי הפקות ואירועים!
        איך אפשר לעזור?