השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מיקום הקהל מול הבמה שלך עם תאורה נכונה

    השקעתם במקום, הזמנתם טאלנט מדהים, אתם רוצים שהאורחים שלכם ייהנו מהמופע. עכשיו נשאר רק לבחור חברה שמתמחה בשירותי הקמת במות, כדי להשיג את מטרות האירוע ולהכתיר אותו כמוצלח.

    זה השלב שבו אתם יוצרים קשר עם חברת ולדי הפקות אירועים, ומתייעצים עם הצוות הצעיר והדינאמי שלנו לגבי עיצוב והקמת הבמה שתשרת את האירוע שלכם הכי טוב.

    הקמת במות בשיטה מקצועית מאפשרת קשר ישיר עם הקהל

    נניח שאתם מופיעים על הבמה (כפיים!) ומסתכלים על הקהל שלכם. החיבור עם האנשים צריך להיות ישיר.

    אם הם יושבים רחוק מדי, ישירות מימינכם או משמאלכם, מאחורי הבמה או מאחורי מכשול; לא תוכלו להגיע אליהם, והם – הקהל – צפויים להיות מתוסכלים ולא ליהנות מההופעה.

    בתהליך הקמת במות, מומלץ להימנע ממיקום הקהל ישירות מימין או שמאל, מעבר לפינה או במיוחד מאחורי הבמה. זה כמעט בלתי אפשרי להתחבר עם הקהל בגישה זו וסביר להניח שהם יביטו בצד או האחורי של הבמה במשך כל ההופעה או גרוע מכך – יחמיצו את ההופעה לחלוטין.

    אם יש צורך, ניתן להשתמש בחלל ישירות לצדי הבמה, לשולחנות או לבר לעמדת הצילום, התצוגות וכן הלאה. הגישה הטובה ביותר בתהליך הקמת במות היא אפשרות גישה ישירה מהבמה אל הקהל.  אם המרחב שלכם צר, הושיבו את הקהל בגישה אנכית לעומת פריסת הצופים מצד לצד (בגישה אופקית).

    התנהלות זו תהפוך את הבמה לגלויה לרוב, אם לא לכל הקהל שלך, גם אם הוא קצת יותר רחוק. והמופיעים לא ירגישו שהם מפנים גב לכמה אנשים.

    לפנק, לפנק, לפנק את הקהל

    בתכנון הקמת במות, מומלץ למקם את הקהל שלכם קרוב לבמה וקרוב אחד לשני. אמנים מעולים אוהבים לתקשר עם הקהל שלהם ולגרום לכולם להרגיש שהם חלק מהאירוע. אם שורת השולחנות או הכיסאות הראשונה רחוקה מדי, זה מרגיש כמו שטח מת לקהל ולמופיעים.

    צוות שירות הלקוחות של ולאדי הפקת אירועים מתמחה בתהליכי הקמת במות עם ותק של שנים רבות בתחום, ויסייע לכם לעצב ולתכנן את הבמה שתואמת את סגנון האירוע שלכ

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם




        חברת פרסום דיגיטלי
        פתח צ'אט!
        1
        💬 שלחו ווצאפ!
        Scan the code
        שלום,
        כאן ולדי הפקות ואירועים!
        איך אפשר לעזור?