השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אין אירוע חברה בלי במה!

    ולדי השכרת במות לאירועים מיוחדים

    בכל שנה, חוגגים ארגונים קטנים וגדולים כאחד אירועי חברה. אם בעבר אירוע החברה היה אירוע רשמי שנחגג פעם אחת בשנה, הרי שכיום כל ארגון חוגג מספר אירועים: אירועי גיבוש, אירוע צוותים, הרמות כוסית, השקת מוצרים, אירועי קד"מ ועוד.

    חברת "ולדי הפקות אירועים" מלווה אתכם בכל אירוע עם שירות אדיב ומקצועי של השכרת במות. בשונה מחברות אחרות, החברה שלנו מתאימה את השירות אל הצרכים והרצונות שלכם – על פי התקציב ואופי האירוע שלכם. אנו נצמדים אל לוח זמנים מסודר ועובדים אתכם בשיתוף פעולה מלא – הכל בכדי להבטיח שהבמה תהיה מוכנה לאירוע שלכם! אז איך במה תורמת גם לאירוע שלכם?

    כל אירוע חברה מתחיל בנאום

    לא משנה כלל איזה סוג של אירוע חברה אתם חוגגים, הרי שכל אירוע מתחיל בנאום של מנכ"ל ובעלי התפקידים החשובים. מאחר ובאירועים אלו ישנו קהל רב שיכול להיות גם של מאות ואלפי אורחים, חשוב שתהיה במה עליה יהיה ניתן לשאת דברים. הבמה מותאמת אל צרכי האירוע, כך שנלקחים בחשבון פרמטרים כדוגמת אורך הבמה, רוחב הבמה, גובה הבמה והמרחק של הבמה משורת ההושבה הראשונה. הודות לבמה המותאמת לאופי האירוע שלכם, יוכל הקהל – העומד או היושב, ליהנות מהנאומים, המצגות, המופעים וכל המתרחש על הבמה המרכזית.

    במה המיועדת לטקס חלוקת התעודות למצטיינים?

    בעלי חברות מוצאים לנכון לציין לשבח את העובדים המצטיינים באירועים אלו. אין עוד רגע מתאים יותר להעניק בו תעודה למצטיין שלכם מאשר באירוע בו נוכחים כל השותפים לעשייה. את הבמה שתתוכנן עבורכם ניתן לבנות גם בשטח פתוח מסוג פארק עירוני או גן גדול, בחצר הביתית שלכם, בחלקו האחורי של מתחם אירועים, במגרשי ספורט, בחצר של היכל קהילתי וכן הלאה.

    שיא האירוע על הבמה: מזמר אורח ועד סטנדאפיסט

    לצד החלקים הרשמיים והידועים לקהל האורחים, גם ישנו חלק הנשמר בהפתעה: שיא האירוע! אם גם אתם הזמנתם בהפתעה לעובדים שלכם מופע של אמן מוכר, הרי שיש גם צורך בבמה מתאימה. במות לאירועים מורכבות מטעמנו בצורה בטיחותית ועל ידי צוות מיומן ומנוסה. בסיום האירוע, עם מחיאות הכפיים האחרונות, נחל בעבודת הפירוק הכלולה בדיל המוצע לכם. נשמח להציע לכם סוגים שונים של במות, כאשר אלו הפופולארים ביותר הם במות הפודיום ובמות הלד.

    שיתוף פעולה מלא לאורך כל הדרך

    הצוות של חברת "ולדי הפקות אירועים" זמין לכם עם כל שאלה וכל התייעצות! הבמה היא התוצר הסופי, אך אנו מאמינים כי ליווי אישי ואדיב מעצב את החוויה שלכם מהשירות שלנו. באפשרותינו גם לבנות גב לבמה, וגם מדרגות שיאפשרו התניידות נוחה לכל העולים והיורדים ממנה. יחד אתכם נאפיין את האירוע, את גודלו ואת תכלית הבמה – הכל בכדי להשביע את רצונכם ולהבטיח כי הבמה תשרת את האירוע על הצד הטוב ביותר.

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      הקמת במות

      הקמת במות לאירועים הנה משימה אשר דורשת את תשומת ליבה המלאה של חברה מקצועית ומנוסה. חברת ולדי הפקות אירועים מתמחה בין היתר גם בהקמת במות לכל סוג של אירוע. זאת בין אם מדובר על אירועים פרטיים, הופעות ומופעים שונים, או אפילו אירועים עסקיים וכנסים מגוונים. חברתנו בעלת ניסיון בתחום ומקפידה על הענקת השירות האישית והליווי הצמוד בכל שלב, זאת החל משלבי התכנון הראשוניים של האירוע ועד לפירוק כל הציוד בסיומו.

      עיצוב במות

      עיצוב במות הנה משימה מורכבת אשר כדאי להותיר לחברה מקצועית ומיומנת כמו ולדי הפקות אירועים. חברתנו הוקמה מתוך רצון לאפשר לכל אדם פרטי או עסק ליצור את האירוע המיוחד, המהנה והמרגש מכל. על מנת להשיג את המטרה הזו, חברתנו מעניקה את כלל השירותים להם תזדקקו בעת הפקת האירוע. זאת לרבות בחירה והקמה של במות, אספקה של ציוד לאירועים ובחירת הספקים המקצועיים ביותר בתחום שיוכלו לשדרג את האירוע שלכם פי כמה וכמה רמות.

      במות לאירועים להשכרה

      חברת ולדי הפקות אירועים מעמידה כעת בפניכם במות לאירועים להשכרה. חברתנו הוקמה מתוך אהבה רבה לתחום האירועים והרצון לסייע לכל אדם או עסק בהפקת האירוע המרשים והחגיגי מכל. זאת, כמובן, בדרך הבטוחה ביותר ותוך קבלת עזרתם של הספקים הטובים והמשתלמים ביותר בתחום. מעניין יהיה לגלות כי כיום ניתן למצוא מגוון רחב של במות מסוגים שונים. זאת לרבות במות לנאומים והרצאות, במות לריקודים או אפילו במות לכנסים והופעות. חברת ולדי הפקות אירועים המנוסה והמקצועית תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע בהתאמת הבמה בצורה המדויקת ביותר לצרכיו של האירוע שלכם. חברתנו תבצע את התקנת הבמה בצורה יסודית ובטוחה ונעטוף אותה בבד ובשטיח בצבעים שונים לפי בקשתכם. בסיום האירוע נסייע אף בפירוקה. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה.

      11406392_439082219598403_8775825081950018722_o
      11856435_459084484264843_1882113914246303256_o
      WhatsApp-Image-2018-07-06-at-10.23.21-300x225

      מאמרים נוספים

      השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם




        חברת פרסום דיגיטלי
        פתח צ'אט!
        1
        💬 שלחו ווצאפ!
        Scan the code
        שלום,
        כאן ולדי הפקות ואירועים!
        איך אפשר לעזור?