השארו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מסכי לד בטכנולוגיות מתקדמות

    מסכי לד לאירועים צוברים פופולריות גבוהה בשנים האחרונות, בזכות הייחודיות והחדשנות שלהם. חברת ולדי הפקות אירועים מציעה מגוון אפשרויות של השכרת מסכי לד, מסוגים שונים לשדרוג האירוע שלכם.

    מאפייני מסכי לד לאירועים

    מסכי לד לאירועים הם מסכים קטנים או גדולים שמשמשים למצגות באירועים. בדרך כלל, הם משמשים בחוץ להקרנת סרטונים או קליפים. לאחרונה, הם צברו פופולריות עצומה והחלו להיות שימושיים בכל סוג של אירוע, כולל רכיבי תאורה משלימים.

    סוגי מסכי לד

    מסכי לד לאירועים זמינים כפאנלים שמורכבים על פני השטח, עם נוריות רגילות. רוב המסכים הפנימיים והמסכים החיצוניים בנויים על ה-LED עם נוריות שמורכבות באופן אינדיבידואלי. תוכלו למצוא את מקבץ הדיודות הכחולות, האדומות והירקות המונעות יחד ליצירת פיקסל צבעוני.

    ברוב המקרים, מסכי לד לאירועים מרובעים בצורתם. פיקסלים כאלה מרווחים זה מזה באופן שווה ונמדדים מהמרכז לקבלת רזולוציית הפיקסלים הטובה ביותר. רוב המסכים הפנימיים הקיימים בשוק נעשים על ידי שימוש בטכנולוגיית SMD.

    נראות משודרגת

    מסכי לד לאירועים, לתצוגה על במה, מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת ומחזיקים בהירות מינימלית של כ-600 קנדלה. זה הכי טוב למצגות באירועים גדולים, אבל אם יש תנאי בהירות גבוהים, ניתן להשיג בהירות רבה יותר עבור נראות טובה יותר.

    תצוגת אופנה, למשל, היא הדוגמא הטובה ביותר לתאורת הבמה שדורשת בהירות גבוהה וכאן הבהירות הגבוהה של מסכי לד לאירועים שמותקנים על הבמה יכולה לעבוד טוב יותר. עבור שימוש חיצוני, יש צורך בסביבות 2000 cd/m2 והבהירות הגבוהה של כ-5000 cd/m2 יכולה לעבוד הרבה יותר טוב עם אור השמש הישיר על המסכים.

    מומלץ לבחור מסכי לד לאירועים שמבוססים על טכנולוגיות מתקדמות, שתומכות בחיסכון בחשמל ומבטיחות אספקת חשמל ללא רעש. זה יכול להבטיח לך גם פיזור מצוין של חום שמבטיח את תוחלת החיים ויציבות רבה.

    בשורה התחתונה, מסכי לד בוחרים רק מהדגמים הטובים ביותר

    בחברת ולדי הפקות אירועים תוכלו למצוא מגוון עשיר של מסכי לד לאירועים, בחבילות ציוד משתלמות לאירוע מוצלח.

    יש לנו ותק של שנים רבות בתחום, והתמחות מיוחדת בעיצוב קונספט ייחודי לאירועים בהתאמה אישית.

     

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      מאמרים נוספים

      השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם




        חברת פרסום דיגיטלי
        פתח צ'אט!
        1
        💬 שלחו ווצאפ!
        Scan the code
        שלום,
        כאן ולדי הפקות ואירועים!
        איך אפשר לעזור?